dromen plannen doen
Onze werking en openingsuren zijn nog niet helemaal bij het oude. Vermijd verrassingen en informeer je voor je bezoek >

Veelgestelde vragen

COVID-19 - Is het dragen van een mondmasker verplicht?

Ja, het dragen van een mondmasker is verplicht in onze winkel, magazijn en ook buiten op de plaatsen waar de afstandsregel van 1.5 m niet kan worden gehandhaafd.

COVID-19 - Wordt jullie voorraad nog voldoende aangevuld?

Als gevolg van de coronacrisis, kunnen zich stockbreuken voordoen bij onze leveranciers. Enkele van onze winkelvakken kunnen dus leeg zijn, jammer genoeg. Onze bestellingen zijn lopende en van zodra onze leveranciers terug zijn bijgebeend, hopen we snel weer bij ons oude, vertrouwde voorraadniveau te zijn. 

COVID-19 - Kan ik iets op maat laten verzagen?

Maatwerk is terug mogelijk:

  • Voor directe meeneem hoef je geen afspraak te maken:
    • Enkel klein en eenvoudig zaagwerk > geen bewerkingen (frezen, verstek, afplakken etc...) en minder dan 15 zaagsnedes
    • Materiaal wordt klaargenomen door onze schrijnwerkers, wordt niet geaccepteerd van de klanten
    • Klein zaagwerk gebeurt tot 17u (je zaagwerk doorgeven kan dus tot ongeveer 16u45)
  • Op bestelling:
    • Eenvoudige projecten van meer dan 15 zaagsnedes of met extra bewerkingen
    • Grote projecten

Offertes die via mail werden doorgestuurd, worden intussen verwerkt en ook orders voor bestellingen op langere termijn worden in de planning geplaatst. Het is nu ook mogelijk om met onze adviseurs een afspraak te maken om projecten te bespreken of zaaglijsten te overlopen. 

Maak een afspraak via deze pagina >

COVID-19 - Wanneer zijn jullie bereikbaar?

We zijn bereikbaar via telefoon en mail van 9u tot 18u (van maandag tot vrijdag) en van 8u30 tot 12u30 op zaterdag. 

Ook via mail en sociale media (Facebook) blijven we bereikbaar. 

De rest van de huidige werking vind je hier terug

COVID-19 - Ik wil een bestelling laten leveren - hoe lang moet ik wachten?

Hou rekening met een levertijd van ongeveer 1 werkweek (na ontvangst van betaling). 

 

COVID-19 – Wanneer zijn jullie terug open, ook voor particuliere klanten?

Je kan bij Houtshop terecht op onderstaande uren:

  • Van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u (vanaf 3 augustus tot 18u)
  • Op zaterdag van 9u tot 12u30 (vanaf 3 augustus vanaf 8u30)
  • Gesloten op zondag & feestdagen

Al onze diensten zijn intussen hervat, maar advies kan ENKEL OP AFSPRAAK (zowel aan de toonbank als in de toonzaal).

Klanten kunnen bij ons terecht voor afhalingen (vooraf afspreken wanneer je iets komt afhalen) en voor 'self-service' aankopen die ze zelf uit de rekken kunnen nemen. Zaken die door onze magazijniers moeten worden klaargenomen, kan je best online bestellen of via mail. 

Hou ook rekening met de verplichte maatregelen:

  • Draag een mondmasker in onze winkel/magazijn
  • Kom in de mate van het mogelijke alleen (tenzij je hulp nodig hebt bij het inladen van je goederen)
  • Blijf maximaal een half uur

Meer informatie over onze werking vind je hier.

COVID-19 – Hoe kan ik betalen als professionele klant bij afhaling?

  • Indien je een lopende rekening hebt, volgt er na afhaling een factuur (er verandert niets aan de ‘gewone’ werking).
  • Indien je een professionele klant bent zonder een lopende rekening, verkiezen we voorafbetaling. Ook bancontact is mogelijk. 

COVID-19 – Hoe kan ik betalen bij levering van goederen?

Er wordt enkel geleverd na een volledige voorafbetaling, tenzij je een professionele klant bent met een lopende rekening. In dit laatste geval sturen we achteraf een factuur.

COVID-19 – Welke maatregelen nemen jullie medewerkers die met externen in contact komen?

Naast een uitgebreide handhygiëne, respecteren we de maatregelen door de regering opgelegd rond social distancing

Onze chauffeurs leveren enkel bestellingen die volledig vooraf zijn betaald (of aan klanten met een lopende rekening) zodat ze geen persoonlijk of fysiek contact moeten hebben bij leveringen.

De winkel is opnieuw volledig vrij toegankelijk, al houden we wel in de gaten dat het niet té druk wordt. Van zodra de social distancing regel van 1.5 m niet meer kan worden gegarandeerd, starten we opnieuw met het ontsmetten van karren en het beperken van het aantal aanwezigen. Verder is het dragen van een mondmasker in onze winkel vanaf 11/07/2020 verplicht, zowel voor onze medewerkers als voor onze klanten. 

In het magazijn beperken we het aantal auto's dat kan parkeren/aanschuiven indien het te druk wordt. Goederen worden door onze collega's klaar genomen en cash betalingen worden niet geaccepteerd.

Voor particuliere klanten rekenen we erop dat ze zelf hun materiaal uit de rekken nemen. In geval er hulp nodig is door onze magazijniers, raden we aan vooraf te bestellen zodat onze collega's hun werk zelf beter kunnen spreiden en inplannen. 

Daarnaast zijn onze collega's gebrieft ivm de te hanteren maatregelen via affiches, er zijn handschoenen en mondmaskers beschikbaar & alle plaatsen waar we de opgelegde sociale afstand niet kunnen garanderen, zijn voorzien van plexi schermen

In onze zagerij nemen onze collega's het materiaal voor directe meeneem zelf klaar, materiaal van klanten wordt momenteel niet geaccepteerd. Na afloop, kan het zaagwerk op een andere kar worden overgeladen. Onnodig wachten IN de zagerij is niet toegelaten, zodat onze collega's veilig (en ongestoord) hun werk kunnen doen.  

We vragen hier ook nadrukkelijk aan onze klanten om te denken aan de veiligheid van onze medewerkers. Aangezien personen perfect drager kunnen zijn van het coronavirus zonder het te weten, willen we alle fysiek contact tussen onze klanten en onze collega's vermijden. We voorzien zelf ook de nodige maatregelen (markeringen op de vloer, ontsmetten van karren, beperkte toegang) om hierbij te helpen. Hou voldoende afstand zodat onze medewerkers veilig kunnen werken. 

COVID-19 – Ik wil een bestelling doen van artikelen die jullie niet op voorraad hebben (een tuinhuis bijvoorbeeld), kan ik dit nu bestellen en laten leveren?

Indien een bestelling online (via website of mail) kan worden doorgegeven, nemen we contact op met onze leveranciers en handelen we dit verder voor jou af.

Heb je advies nodig van onze toonzaaladviseurs, dan kan je een afspraak met hen maken. Let op: onze adviseurs werken voor het uitwerken van offertes en projecten énkel op afspraak

Maak via deze link een afspraak 

COVID-19 – Ik ben een professionele klant, kan ik bij Houtshop terecht nu?

Als professionele klant kan je terecht bij Houtshop voor zowel afhaling als voor levering van bestellingen. Bestellingen kunnen worden doorgegeven via mail, telefoon of de website. 
  • Afhaling:
    • Bestellingen moet op voorhand worden doorgegeven
    • Enkel afhaling tussen 7u en 17u, van maandag tot vrijdag (vanaf 3 augustus tot 18u)
    • Enkel klanten met een lopende rekening of – indien je niet over een lopende rekening beschikt – met voorafbetaling of bancontact
    • Klanten kunnen opnieuw vrij binnen, maar er wordt wel in de gaten gehouden of de social distancing afstand van 1.5m kan worden gehandhaafd
       
  • Levering
    • Enkel klanten met een lopende rekening of – indien je niet over een lopende rekening beschikt – met voorafbetaling

In de buitenlucht is een mondmasker niet verplicht (tenzij je de afstand van 1.5 m niet kan hanteren), maar van zodra je de winkel betreedt ben je wél verplicht een mondmasker te dragen (ook in het magazijn). Dank voor je begrip!

COVID-19 – Ik ben een particuliere klant, kan ik bij Houtshop terecht nu?

Onze deuren zijn terug open voor onze particuliere klanten. Je kan bij ons terecht:

  • Van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u (vanaf 3 augustus tot 18u)
  • Op zaterdag van 9u tot 12u30 (vanaf 3 augustus vanaf 8u30)

Bestellen kan nog steeds vooraf via mail, telefoon, sociale media of de website. We raden aan om grote bestellingen vooraf te doen en af te halen op de afgesproken datum, kleine artikelen kunnen gewoon in de winkel worden aangekocht en afgerekend aan de kassa.

Ook zaagwerk is terug mogelijk:

  • Voor directe meeneem: enkel klein en eenvoudig zaagwerk (geen verstekken of bewerkingen & maximaal 15 zaagsnedes). Hiervoor hoef je geen afspraak te maken. Zaagwerk directe meeneem kan tot 17u (ook na 3 augustus).
  • Op bestelling: alle bewerkingen en grote projecten, eenvoudig zaagwerk van meer dan 15 zaagsnedes. Ook voor het doorgeven hiervan hoef je geen afspraak te maken.

Onze toonzaal is volledig toegankelijk, maar advies van zowel onze toonzaaladviseurs als met onze toonbankmedewerkers (maatwerk) kan ENKEL op afspraak

Raadpleeg hier onze werking

Let op: vanaf 11/07/2020 is het dragen van een mondmasker verplicht. 

COVID-9 – Ik heb bij Houtshop een bestelling lopende van voor de sluitingsperiode, kan ik deze nog komen afhalen?

Afhalingen van bestellingen zijn opnieuw mogelijk door zowel professionele als particuliere klanten. Heb je bij ons besteld voor afhaling voor de sluitingsperiode (van 18 maart tot en met 26 april) en ben je er nog niet in geslaagd je bestelling af te halen, contacteer ons dan via mail, website of telefoon (03 771 30 31). Hou daarbij je ordernummer bij de hand (dit start met 20). Onze collega's zullen de status van je bestelling controleren.
  • Als je bestelling al aanwezig was in onze winkel, kan deze worden afgehaald tijdens de openingsuren.
  • Als je bestelling nog moest geleverd worden door een van onze leveranciers, hangt de status af van de werking bij de leverancier in kwestie

Als je bestelling nog niet aanwezig is bij ons door problemen bij de leverancier zelf, zal je worden gecontacteerd van zodra het mogelijk is deze af te halen. Een aantal van onze leveranciers hebben te kampen met stockbreuken als gevolg van de coronaperiode.

COVID-19 – Ik wil een artikel ruilen/terugbrengen, kan dit nu?

  • Indien je een artikel hebt aangekocht voor 02/03/2020, kan je dit niet meer retourneren. We hanteren een retourrecht van 2 weken (14 kalenderdagen). Houtshop heeft omwille van de maatregelen door de overheid de deuren gesloten op 18 maart 2020 waardoor er voor deze sluiting nog voldoende tijd was om je materiaal te retourneren.
  • Indien je een artikel hebt aangekocht tussen 02/03/2020 en 03/05/2020, kon je dit retourneren tot 16/05/2020. Houtshop heeft terug de deuren geopend voor particuliere klanten op 27/04, vanaf dat moment waren inruilingen terug mogelijk. Retours van tijdens de sluitingsperiode worden niet meer geaccepteerd.
  • Alle aankopen na 03/05/2020 vallen opnieuw onder het gebruikelijke retourrecht van 2 weken (14 kalenderdagen), zoals ook terug te vinden in onze verkoopvoorwaarden. 

Naast deze aangepaste periode van herroepingsrecht, blijven alle overige voorwaarden om te kunnen retourneren geldig. Je vindt deze hier terug.

Hou er rekening mee dat uitzonderlijk wel na de 2 weken herroepingsrecht wel zaken kunnen worden terug genomen, maar dat hier dan wel een kost aan verbonden is.

Weet ik vooraf wat de kost is van een bewerking in het zaagcenter van Houtshop?

Wanneer je bij Houtshop een aankoop doet die een manuele manipulatie vergt, geven we je een indicatie van de kost hiervan. 

Standaard vragen we voor zaagwerk een instelkost van € 2,5 omdat - zelfs al kost het effectief zaagwerk van een order slechts 1 minuut - de machines moeten worden ingesteld, er een manuele handeling wordt vereist door onze collega's en de machine zelf ook moet worden opgestart. 

Daarbovenop gaan onze collega's aan de toonbank (op basis van een automatische berekening) een inschatting aangeven op de interne nota die je meekrijgt naar de zagerij. Het is echter niet altijd mogelijk om een 100% accurate inschatting te geven, waardoor deze na de effectieve bewerking zal worden aangepast naar de werkelijke tijd die deze heeft gekost. 

Je zal dus vooraf niet altijd exact weten wat je aankoop inclusief bewerking zal kosten, maar je zal wel steeds een vrij accurate indicatie hebben. 

Kan ik bij Houtshop terecht voor de goedkoopste prijs op de markt?

Neen. We zijn daar liever eerlijk in. Bij sommige artikelen zijn we wel degelijk de goedkoopste, maar niet bij alles.

We onderscheiden verschillende productgroepen:

- Hout, plaatmateriaal en aanverwanten: Houtshop gaat op zoek naar kwaliteit. We werken met verschillende houtboeren en leveranciers samen die ons een hoge kwaliteit garanderen. Kan dat niet meer, dan zullen we ook met een andere leverancier in zee gaan. Heb je vragen over houtsoorten of over prijsverschillen, aarzel dan ook niet deze te stellen.

- Doe-het-zelfmateriaal: We proberen een gevarieerd assortiment aanbieden dat zowel de professionele vakman als de occassionele klusser kan bekoren. Houtgerelateerde doe-het-zelfartikelen zijn ook hier meer onze prioriteit dan overig klusmateriaal.

Standaard hanteren we enerzijds de adviesprijzen van onze leveranciers en anderzijds een gezonde marge. Met 'gezond' doelen we vooral op wat nodig is om onze winkel draaiende te houden en de service te kunnen (blijven) bieden waarvoor we bekend staan. Omdat we niet tot een aankoopgroepering behoren en sommige producten bij ons minder over de toonbank gaan (omdat ze niet tot onze belangrijkste productgroep horen), krijgen we een minder voordelige aankoopprijs van onze leveranciers. Gebundeld met onze marge, kan het dan ook gebeuren dat we al eens duurder blijken te zijn dan onze concullega's. 

Om leefbaar te blijven, kunnen we dan ook de concurrentie met de grote spelers en de online winkels niet aan voor sommige artikelen. Uiteraard mag je (grote) prijsverschillen steeds melden, zodat we deze kunnen bekijken, maar we kunnen je helaas niet de laagste prijs garanderen voor alles.

- Afgewerkte producten (terrassen, gevelbekleding, vloeren ...): Ook hier wordt enerzijds gewerkt met de adviesverkoopprijzen van onze leveranciers en anderzijds op basis van marge. 

Heb je vragen over prijzen, stel deze dan gerust. Want uiteraard kunnen er ook vergissingen in prijswijzigingen geslopen zijn.

Welke verschillende soorten etiketten zijn er en wat betekenen ze?

Wanneer je bij Houtshop rondloopt zie je soms witte etiketten, soms groene etiketten en soms rode etiketten. 

- Witte etiketten zijn artikelen op voorraad. Je kan deze steeds in bepaalde aantallen terugvinden in onze winkel. Mogelijk moet er wel bijbesteld worden indien je grotere hoeveelheden nodig hebt. 

- Groene etiketten (in de toonzaal) zijn artikelen op bestelling. We bieden bij Houtshop véél meer dan wat terug te vinden is in de winkel. Carports, tuinhuizen, maar ook gevelbekledingen en terrassen in diverse houtsoorten en materialen: het aanbod is zó groot dat het onmogelijk is om van alles stock in huis te hebben. De groene etiketten hangen bij artikelen die je wel kan bewonderen in onze toonzaal op grote stalen, maar niet meteen kunnen worden geleverd. Ook niet in kleinere hoeveelheden. Je moet ze dus bestellen.

- Rode etiketten zijn artikelen die eindereeks zijn doordat ze ofwel door ons niet meer worden besteld bij de leverancier, ofwel door de leverancier zelf uit assortiment worden geschrapt. Ze worden standaard aan een iets voordeligere prijs verkocht, maar kunnen niet worden ingeruild. Je herkent deze artikelen ook aan de vermelding ### achter de artikelnaam. 

Hoe herken ik artikelen die eindereeks zijn en kan ik deze ruilen?

Momenteel worden artikelen die eindereeks zijn aangeduid door #### na de artikelnaam. Deze kunnen niet worden ingeruild, ze worden ook steeds aan een iets voordeligere prijs verkocht. 

Kan ik gekochte materialen terugbrengen?

Onze particuliere klanten kunnen zich beroepen op twee weken herroepingsrecht, mits aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Terugbetaling gebeurt enkel met een Houtshop waardebon die 6 maanden geldig is.

Voorwaarden: 
  • Enkel met een geldig kasticket 
  • Binnen de 14 dagen na de aankoop
  • Enkel goederen in onbeschadigde verpakking worden terug genomen
  • Herroepingsrecht is niet geldig op bestelartikelen (niet op stock), maatwerk of artikels 'einde reeks' (aangeduid door ###)
  • Indien het bedrag op de waardebon slechts deels wordt besteed bij een volgende aankoop, wordt voor het resterende bedrag opnieuw een waardebon uitgeschreven (die ook opnieuw 6 maanden geldig is). 
  • In zeer uitzonderlijke gevallen kunnen er nog zaken worden terug genomen na deze periode, maar dan zijn er altijd kosten aan verbonden
Onze professionele klanten beschikken over andere voorwaarden. Zij kunnen goederen retourneren tot drie maand na aankoop, na de eerste maand wordt wel een forfaitaire administratieve kost aangerekend.
Voorwaarden:
  • Enkel goederen in onbeschadigde verpakking worden terug genomen
  • Herroepingsrecht is niet geldig op bestelartikelen (niet op stock), maatwerk of artikels 'einde reeks' (aangeduid door ###)
  • Retours die binnen de eerste maand na aankoop worden teruggebracht en aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden terug genomen zonder extra kosten
  • Voor retours na de eerste maand na aankoop wordt een administratieve kost van € 20 aangerekend
  • Het is niet meer mogelijk om goederen te retourneren meer dan drie maanden na aankoop
  • Ook goederen die gestockeerd zijn bij Houtshop gedurende een periode na aankoop vallen onder deze voorwaarden

Vind ik het volledige aanbod op de website terug?

Neen. Het is helaas niet mogelijk om alles wat wordt verkocht bij Houtshop ook te stockeren of op onze website op te nemen. Zo kan je bijvoorbeeld carports, tuinhuizen, speeltoestellen, tal van verschillende vloeren, wandbekledingen en gevelbekledingen bij ons krijgen. En dat is nog niet alles. 

Kom best even langs of stuur ons een mailtje als je op zoek bent naar iets specifiek, al dan niet houtgerelateerd. We helpen je graag verder en kunnen je bijvoorbeeld de catalogus bezorgen van enkele zaken waarnaar je op zoek bent. 

Wordt al het (hout en plaat)materiaal dat bij Houtshop wordt verkocht ook verwerkt?

Neen. Onze ateliers zijn uitgerust met een modern machinepark dat vooral voorzien is op het verwerken van hout en aanverwanten. We verkopen echter bij Houtshop ook een aanvullend assortiment aan bouwmaterialen die niet worden verwerkt. Zo worden gipsplaten en platen waar cement en metaal in zit niet verzaagd in onze werkplaats omdat ze te schadelijk zijn voor onze machines. 

Ook metaal en glas worden niet op maat gezaagd. Het is mogelijk om glas op maat te bestellen bij Houtshop, maar dit wordt ergens anders gemaakt.

Is Houtshop in lijn met de Europese privacywetgeving (GDPR)?

Houtshop Van der Gucht was in het verleden - en is dat nog steeds - in lijn met de Europese privacywetgeving en heeft ook naar aanleiding van de wijzigingen aan de wetgeving sinds 25 mei 2018 de nodige stappen ondernomen om de gegevens van alle klanten te beschermen. 

Alle gegevens worden verzameld en verwerkt conform de wetgeving en onze eigen privacy statement die de algemene regelgeving volgt. Wil je weten hoe je gegevens worden bewaard en verwerkt, lees dan aandachtig onze privacy policy

Kan ik bij Houtshop ook betalen met ecocheques?

Dat kan zeker. Ecocheques zijn in het leven geroepen voor het betalen van ecologische maatregelen, van elektro tot doe-het-zelf. Je staat ervan verbaast wat je zoal kan kopen met je ecocheques! 

Dat hout een van dé ecologische materialen bij uitstek is, biedt zeker nog extra mogelijkheden als je je ecocheques bij Houtshop wil komen inwisselen. 

Kan ik online hout kopen of online hout bestellen op maat?

Het is momenteel al mogelijk om hout online te bestellen en/of kopen bij Houtshop, hoewel we nog niet over een volledige webshop beschikken. Ga naar de categorie van jouw keuze, kies de houtsoort en het formaat dat je nodig hebt en voeg deze toe in het juiste aantal aan je 'lijst'. Vervolgens kan je op basis van deze lijst een offerte aanvragen en al meteen aangeven of je dit wil laten leveren of zelf afhalen. 

We beschikken over een uitgebreid assortiment tuinhout, daarnaast kan je ook hardhout, constructiehout, timmerhout en terrashout bij ons kopen. Maar Houtshop is meer dan een online houthandel, je kan bij ons ook terecht voor alle toebehoren en aanverwanten.

Online hout bestellen op maat kan ook bij Houtshop. Daarvoor kan je hier onze zaaglijst invullen.

Waar moet ik rekening mee houden bij een offerteaanvraag?

Veel hangt ervan af of je een offerte wil aanvragen voor een dienst of voor een product. Voor producten raden we je aan om via onze 'wishlist' te gaan door eerst naar het product van jouw keuze te surfen en daar te kiezen voor 'Voeg toe aan je lijst'. Je kan vervolgens het aantal nog aanpassen door bovenaan de website naar 'Jouw lijst' te gaan. Op die pagina kan je ook een offerte aanvragen en er de nodige vragen en opmerkingen bij vermelden. We vragen hier je contactgegevens zodat we je daar later niet meer over hoeven te contacteren. 

Wil je meer info over een bepaalde dienst, dan kan je contact met ons opnemen via het gewone contactformulier of via mail. Hou er zeker rekening mee je contactgegevens altijd te vermelden. We hebben deze nodig om je aanvraag goed te kunnen verwerken (naam, adres en - indien voor een professionele aanvraag - ook BTW-nummer). Denk goed na over de afmetingen van je vraag voor ons zaagcenter en over je materiaalkeuze. Sommige materialen zijn beschikbaar in verschillende diktes, misschien is een andere dikte beter geschikt voor jouw project. Informeer hiernaar, onze medewerkers helpen je graag verder. Ook met een .dxf file kunnen we veel meer aanvangen dan met een .pdf.  

Hoe bereid ik best mijn bezoek aan Houtshop voor?

Het zou jammer zijn om van een kale reis terug te komen na je bezoek aan Houtshop. 

Tijd is geld, we willen jou beide besparen. Dat doen we door onze kennis, ons assortiment én door ervoor te zorgen dat je zo goed mogelijk voorbereid naar onze winkel komt. Eens je je keuze hebt gemaakt, kan je met een gerust hart de opvolging aan ons laten. 

Heb je een opdracht voor klein of groot zaagwerk, of voor ander maatwerk? Neem dan een kijkje op onze checklist. 

Kom je langs voor een groot project en wil je de hulp van onze toonzaalmedewerkers? Dan kan deze checklist jou op weg helpen.

Hoe weet ik of iets op voorraad is?

Tenzij anders vermeld ('op bestelling'), zijn alle artikelen die je terugvindt op onze website op voorraad. Wil je weten of er nog voldoende voorraad is, dan raden we je aan om contact met ons op te nemen

Het aantal stuks dat van een bepaald artikel voorradig is, hangt af van hoe vaak dit artikel wordt verkocht. Jouw tijd is kostbaar, dat begrijpen we. Om te voorkomen dat je van een kale reis terugkomt, kan je ons best laten weten hoeveel stuks jij precies nodig hebt. Zo kunnen we ze - indien niet meer voldoende voorradig - misschien nog op tijd voor jou bestellen. 

Zijn de prijzen die ik terugvind op houtshop.be inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die je terugvindt op onze site zijn inclusief BTW

Ik vind niet wat ik zoek, vind ik hier het volledige Houtshop assortiment?

Nog niet! We zijn nog volop bezig onze nieuwe website te vervolledigen. Neem af en toe een kijkje, want ons assortiment staat op dit moment nog lang niet online. Wil je weten of we hebben wat jij zoekt? Contacteer ons dan of kom langs in onze winkel!

Ik wil eigen materiaal, niet aangekocht bij Houtshop, laten verzagen. Kan dat?

Dat kan, uiteraard aan een ander tarief dan zaagwerk van ons eigen materiaal

Houtshop hecht bovendien het grootste belang aan kwalitatief materiaal. Omdat we de herkomst en exacte samenstelling van ander materiaal niet kennen, kunnen we ook de kwaliteit hiervan niet garanderen. Om die reden kunnen we dan ook niet de verantwoordelijkheid dragen voor eventuele fouten of schade aan het materiaal of aan onze machines. Die schade zal dan ook worden verhaald op de klant. 

Moet ik betalen om een offerte te laten opstellen?

Neen, een offerte opmaken is gratis.

Omdat we je graag zo goed mogelijk verder helpen en er dus behoorlijk wat tijd kruipt in het opstellen van een offerte, kan je ons best al meteen zo precies mogelijk vertellen waar je naar op zoek bent en voor welk project je graag een richtprijs wil: grootte van de ruimte, materiaal, eventueel foto's, ... Jouw informatie geeft ons de mogelijkheid een zo precies mogelijke offerte op te stellen. 

Kunnen jullie mij een goede stielman aanraden?

Omdat we zowel particulieren als professionelen tot ons cliënteel rekenen, helpen we je graag verder met het vinden van een betrouwbare vakman. Aarzel niet ons te contacteren voor meer informatie.

Waar vind ik nieuws over promoties en acties?

In onze folder vind je - ongeveer - tweemaandelijks tal van artikelen terug aan voordeelprijs. Ook aan kortingen en acties van leveranciers nemen we bijna altijd deel. 

Naast onze folderacties, geven we doorheen het jaar ook kortingen op bepaalde artikels of reeksen die uit assortiment gaan. Bovendien kan je ook jaarlijks in het voorjaar bij ons terecht tijdens onze plandagen voor extra kortingen op ons volledige assortiment. 

We zorgen er - naast onze kortingen - steeds voor om een correcte prijs te handhaven. Artikelen die je dus niet aan een promoprijs kan kopen, vind je dus aan 'normaal tarief' vaak nog nét iets goedkoper terug bij Houtshop.